Pagina's

woensdag 14 maart 2012

Turnpakje

Ik heb 3 dagen geleden op mijn blog schetsen gezet van een paar turnpakjes, (klik hier voor link)  ik heb voor het 1e turnpakje gekozen. Vandaag hoefde ik niet naar school dus had lekker de hele dag om het turnpakje te maken.

Als eerst heb ik het patroon getekent en uitgeknipt


Het linkerpatroon is de achterkant van het pakje, en het rechterpatroon de voorkant van het pakje.

Hierna heb ik de stof uitgeknipt en met de lockmachine alles aan elkaar gemaakt.

Het pakje is nu bijna klaar ik moet allen nog de buitenkanten afwerken met elastiek.



Als het turnpakje helemaal af is zal ik dit natuurlijk nog wel op mijn blog zetten!



2 opmerkingen:

  1. kun je dit ook met gewone stoffen doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, je moet rekbare stof hebben. En dan wel rekbare stof aan allebeide kanten. Niet een kant.

      Verwijderen