Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Deze week.

Deze week heb ik niet echt veel bijzonders op mijn blog gezet, alleen de collage van de week, de uitslag van de give away, en de wallpaper van de week. Maar ik heb deze week nog veel meer gedaan hier een soort weekverslag:

Maandag heb ik een hempje gemaakt van lichtroze kant. Daarna ben ik bezig gegaan met patroon uitknippen en stof uitknippen voor een nieuw vestje. Het vestje is nog niet klaar, maar als die klaar is komt het zeker op mijn blog! (samen met het hempje)

*

Dinsdag heb ik een dagje gewerkt.

*

Woensdag ben ik naar Amsterdam geweest. Hier wat foto's van wat ik allemaal heb gekocht:


Tegeltje met Rembrandt erop en nog een tegeltje met gewoon delfts blauwe versiering.
Een fototoestel sleutelhanger die ook echt een flitst als je op een knopje drukt, heel grappig.
En nog een fototoestel, in het fototoestel doe je water. Je drukt op het knopje en er komt water uit het fototoestel. Ik vond het wel een grappig ding.

Tegeltjes: souvenirswinkeltje
Fototoestel sleutelhanger: souvenirswinkeltje
Fototoestel: kitsch kitchen


2 plastic poppetjes die ik nu op een leuk plekje in mijn kamer heb gezet, een portomonee omdat ik al tijden opzoek was naar een nieuwe. En nog een klein bakje met delfts blauwe versiering.

Plastic poppetjes: kitsch kitchen
Portomonee: tweedehands winkeltje
Klein bakje: souvenirswinkeltje


Een super mooi schrift met een auto voorop echt heel stoer met de typografie voorkant. En nog een klein notitie boekje.

Schrift: kitsch kitchen
Notitie boekje: kitsch kitchen

Ook heb ik nog een shirtje bij de Zara gekocht.
Het was echt een super leuke dag met Jolanda!

*

Donderdag heb ik weer een dagje gewerkt.

*

Vrijdag zijn we met het hele gezin naar een soort klimpark geweest. klik hier voor de site. Dat was echt super leuk, ik had het al een keer eerder gedaan in duitsland toen we op kamp waren met school. En toen zei ik dit MOET ik gewoon nog een keer doen haha. Die dag heb ik ook het pakketje voor tante jannie gemaakt, omdat zij had gewonnen bij de give away! Het pakketje heeft tante jannie al binnen (:

*

Dus dat was mijn week. Morgen ga ik weer verder met het vestje maken dus mischien komen er morgen al foto's op mijn blog als het vestje af is. En natuurlijk komt morgen de collage maandag op mijn blog!

5 opmerkingen:

  1. Je bent aardig aan het shoppen geweest zie ik :-P Tof! Spulletjes van Kitsch Kitchen zijn ook zo leuk! Maar heb ik nu de foto van je hemdje van maandag gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lian, ja we hebben lekker de tourist uitgehangen daar in Amsterdam!
    Ik zal je de foto's die je met mijn camera hebt gemaakt nog even mailen!!
    Nog een keer gaan? :)) Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grappig toen wij op vakantie waren gingen wij donderdag ook naar zo'n klimpark! is superrr leuk!!
    egt superrr leuke dingetjes die je hebt gekocht!!

    XXX Elja!!

    BeantwoordenVerwijderen