Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Foto's kamer

Zondag zette ik op mijn blog al een bericht met mijn opgepimpte kamermuur, hier wat foto's van de rest van mijn kamer:


De spulletjes die ik vorige week in amsterdam heb gekocht staan nu ook in de vensterbank (:



Spiegel en sieradenrekje. De hartjes aan de spiegel heb ik zelf gemaakt en het witte bakje helemaal rechts onderaan de foto heb ik ook gemaakt.


Een hoekje in mijn kamer waar wat kleding hangt.


Veel zelfgemaakte kussens. Alleen de blauwe met geel groene rondjes heb ik gekocht, de rest heb ik zelfgemaakt. Ook mijn dekbed heb ik zelfgemaakt.


Nep vogeltje wat aan mijn raam hangt.

Dus zo ziet mijn kamer eruit. (: Met veel zelfgemaakte spulletjes zoals je ziet (lang niet alles staat op de foto maar goed)

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een ontzettend leuke kamer! Heel creatief en je foto's zijn zo mooi dat het wel lijkt of ze zo uit een woon-tijdschrift komen. Thumbs up!

    BeantwoordenVerwijderen