Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Over DIY week dag 5, & tussenstop.


Sorry allemaal maar vandaag kan ik helaas niet de laatste diy van de diy week op mijn blog zetten.
Mijn blog doet nogal raar, ik kan als ik iets getypt heb het niet meer veranderen en als er dan een paar foutjes in zitten kan ik dus weer helemaal over nieuw beginnen, heel irritant. En alsof dat nog niet genoeg was, mijn foto bewerk site doet ook heel raar ik kan de foto wel bewerken maar niet opslaan dus daarom kan ik ook geen foto's bij de diy laten zien. Ik denk dat het gewoon aan de computer zal liggen. Gisteren kwam ik nog op het geweldige idee om de foto's naar de laptop te sturen en dan op de laptop de diy maken voor vandaag. Maar helaas kunnen de foto's op de een of andere manier ook niet geopend worden op de laptop. ;(

Vandaag wou ik een diy laten zien hoe je een etuitje maakt. Maar die komt zo snel mogelijk op mijn blog!! Nu hou ik even een soort tussenstop met mijn blog want ik kan niks beginnen met mijn blog, ja ik kan alleen wat dingen typen, maar foto's erop zetten dat lukt niet. Dus vandaar. Echt heel erg sorry ;(

Lian.

4 opmerkingen:

  1. Aww wat zonde! En dat terwijl ik juist was begonnen je DIY's te maken! (zie mijn blog vandaag haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like your blog, it's great and very inspiring.

    I'm following you now!

    -Doris
    http://malejka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen